Monday, August 28, 2006

my super packed weekend

saturday, 26th august 2006

as early as 7 o'clock i'm already up
gr8 achievement!!
dalilah bgn super awal on wikN!!
my hsemate pon pelik-->pehal ko bgn awal, ct?
nk g main futsal!!! came my enthusiastic reply
da game was organized by msoc imu under ppim
so semua yg main tuh bdak2 medic melayu la kan *winks*
since i'm a total kaki bangku,
i offered myself to be subs je la
so sementara tunggu game tuh start kitaorg warm-up n prektis la skit2
smbil2 mengusha heheh...
fyi, exercise release endorphins (ur feel good chemical)
which is good coz it makes me hepiii
but not good coz it overcloud my senses n judgement *sigh*
dat endorphins plus da excitement tgk guys reramai main sport
- aaaahhhhhhh swoon~
adeih, dalilah ape nk jadi nih?
nway, punye la tunggu turn nk main last2 bile nk msk court dh kul 1130
i got another thing to do at 1200.
so, x sempat la nk main
hek eleh, mcm la main pon heheh
blk umah, mandi2, siap2, g umah shak buat kenduri doa selamat.
umah dia super best x igt, atas bukit lg
siap ade kolam wit a very kinda beachy condong coconut tree n 2 ekor burung merak n sum other birdies i dun even know da species
very2 peaceful ambience
mkn2, borak2, snap2 pics..
then, nedd, pu3 n me all da way frm umah shak kat bangi pergi the curve kat damansara
nedd la beriyer, nk bwk kitaorg g wikN bazar kat c2
there's special parking lots there for us, da ladies drivers near da entrance
terjaga la keselamatan kami, x yah nk jln jauh2 g kete
pastu god knows wat might happen *yikes*
smpai kat the all new n canggih manggih cineplex tuh,
x tau nk tgk citer per
last2 tgk nacho libre...
okla, for a comedy-->setkt nk gelak2 kn
ade tis guy duduk seblh nedd gelak dr start muvi smpai abis, x berenti2...kelakar sgt kot pada dia
by da time smpai umah dh mlm
huh, imagine i woke up so early in da morn,
main futsal,
g kenduri,
tgk muvi,
jln2 smpai mlm
no napping watsoeva...
whoa!!!wat stamina tp smpai umah jer...

sunday, 27th august 2006

today wasn't so nice start.
i was waken up by the repeating n annoying doorbell not for me!!!
grrrr!!kaco tido jer
i finally woke up at around 11.
brush my teeth, had my breakfast, take my shower n then siap2 nk g cari tiket bus nk blk coz laili my schoolmate nk kawen...aihhh, dh nk jd bini org dh kembor aku nih we share the same birthday
i had a blueberry cheese cake today...mmmm yum yum yummylicious!!!
dh ptg, mls la plak nk studi so start la kemas2 my stuff
one thing leads to another, last2 my bedroom get a make over *penat*
to top it all, i watch another rerun of my all-time fav muvi, love actually *swoon lagik!*

No comments: